Loading

MARKETING

Marketing w kontekście reklamy obejmuje w zasadzie wszystko, co robimy, by skutecznie dotrzeć do klienta.

Taką absolutną podstawą jest nazwa. Nazwa firmy, nazwa marki, nazwa sklepu, punktu usługowego, biura, a także akcji/kampanii reklamowej, maskotki… W ślad za nazwą może podążać jakieś krótkie hasełko reklamowe. Działania mające na celu nadawanie nazwy oraz tworzenia krótkich haseł noszą miano NAMINGU. Mamy już nazwę, przydałaby się reklama. Na pewno jakiś szyld, albo nawet i baner. A może też ulotka? Albo jeszcze lepiej – katalog! Jeśli katalog, to i pewnie jakaś promocja. Do tego wszystkiego trzeba oczywiście zaprojektować odpowiednią grafikę, zrobić lub zdobyć zdjęcia, napisać teksty. Są to wszystko elementy standardowej KAMPANII MARKETINGOWEJ. A gdyby tak zastukać do mediów? Wszelkie czasopisma marzą wręcz o tym, by opublikować reklamę Twojej firmy, albo artykuł sponsorski. Podobnie radio, telewizja oraz media internetowe. Mówimy tu o elementach KAMPANII ATL (prasa-radio-TV). Do dyspozycji są także media społecznościowe, czyli Facebook, You Tube i cała masa innych. Umożliwiają one komunikację z klientami w oparciu o wszelkie możliwe nośniki informacji: tekst, obraz, dźwięk, film, prezentacje multimedialne. Mamy tu do czynienia z elementami KAMPANII SOCIAL MEDIA. I wcale nie trzeba na tym poprzestawać. Wszelkiego typu fora tematyczne są doskonałą platformą dla MARKETINGU SZEPTANEGO. Z kolei KAMPANIE ADWORDS oferują widoczność Twojej reklamy oraz linku do Twojej strony na pierwszej stronie wyników wyszukiwarki Google. REMARKETING natomiast śledzi Twoich klientów i „mimochodem” przypomina im o Tobie w stosownych chwilach (np. podczas pisania maila). I tak dalej i tak dalej…


SPRAWDŹ NASZE MOŻLIWOŚCI

SKONTAKTUJ SIĘ !