Loading

IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Czujemy się jednak w obowiązku poinformować Cię, że czasy PRL-u odeszły bezpowrotnie w zapomnienie.

Czy firma powinna być rozpoznawalna ? Jakie korzyści może przynieść odpowiednio zaprojektowane logo ? Czy elementy wizerunku firmy mogą przyczynić się do wzrostu jej popularności ?

No cóż… Jeżeli zakładasz z góry, że klienci tak czy siak będą ustawiać się do Ciebie w kilometrowych kolejkach, to faktycznie – możesz uznać, że cała ta identyfikacja wizualna stanowi zbiór nic nie znaczących drobiazgów i nie zawracać sobie tym głowy. Czujemy się jednak w obowiązku poinformować Cię, że czasy PRL-u odeszły bezpowrotnie w zapomnienie. Nikt już nie jest panem i władcą, tylko dlatego, że ma coś do sprzedania. W dzisiejszej rzeczywistości każdy przedsiębiorca musi rywalizować z innymi o prawo do swojej pozycji na rynku. A w tej sytuacji każdy element identyfikacji wizualnej staje się ATRYBUTEM.

Przyjrzyjmy się na ogół zagadnień, dotyczących corporate identity, czyli CI, czyli identyfikacji wizualnej, składają się: LOGO - KOLORYSTYKA - KRÓJ PISMA

Niby tylko trzy elementy. Ale tu dopiero rozpoczyna się prawdziwa zabawa. Przechodzimy bowiem do nośników wizerunku marki. Co może być takim nośnikiem? Przede wszystkim:

Wizytówki, gadżety reklamowe, katalogi, papier firmowy, plakaty, ulotki, koperty, billboardy, oklejenie pojazdów, strona internetowa, szyldy, dwieście innych rzeczy

I niestety to wszystko ma ogromne znaczenie. Są to bowiem czynniki decydujące o tym, czy przegrywasz, czy też wygrywasz już na starcie. Pamiętaj ! Jeżeli Twoje logo będzie czytelne, proste, rozpoznawalne oraz pozytywnie odbierane, wówczas wszelkie Twoje reklamy będą widoczne już z daleka. A jeżeli dodatkowo Twoje logo stanie się popularne – wtedy będziemy mogli mówić o SUKCESIE !


SPRAWDŹ NASZE MOŻLIWOŚCI

SKONTAKTUJ SIĘ !